4 Şubat 2012 Cumartesi

Besamel Soslu Sebze



Cocuklarimiz sebze yemiyor diyen anneler, bence sebzeyi birde bu sekilde deneyin. Benim yavrularim da cok ise yariyor.

1. Firinda kizartilmis balik kroket,
2. Makarna
3. Besamel soslu sebzeler


Biz sebze olarak karnabahar, brokoli ve havuc sectik. Siz de istediginiz sebzeleri secin ve tuzlu suda haslayin.

Sebzelerin üzerine dökmek icin besamel sos hazirlayin:

2 kasik tereyagini eritin.
 2 dolu kasik unu ekleyin, kavurun.
2 bardak süt ekleyin.
Telle hizlica karistirarak pisirin.
Tuz ve karabiber ekleyin.

Besamel sosu sebzelerin üzerine dökün, karistirin.

Servis tabagina balik kroket, makarna ve besamel soslu sebzeleri yerlestirin.

Afiyet olsun.






13 yorum:

  1. iki sevdiğim tat.Nefis olmuştur eminim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok hos söylediniz... insaallah yetistirebilirsem sizim icin bir tarif hazirlamak isterim.

      Sil
  3. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.:))))))))

    YanıtlaSil
  4. Nefissss görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  5. ay nasil canim istedi simdi, harika görünüyor, eline saglik! : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canim, keske yakinlarda biryerde otursaniz, size de bir tabak sunardik :)

      Sil
  6. Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel istersen ben henüz yeniyim...
    bende ayrica almanyadan :_))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, ben de ugrarim mutlaka, basarilar diliyorum.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil