23 Aralık 2009 Çarşamba

"Kuzucuklar"

Kurban bayraminda kizimin kresinde bayram kutlamasi icin acik büfe hazirligi yaptik.
Ben de cok yogun bir günüme denk gelen bu kutlamaya katkida bulunayim derken...

O güüüüün... hayatimin en hizli seker hamurlu pastasini yaptim. Veeee alelacele yapilan pastamizin pürüzlerine ragmen begenilmesine cok sevindim dogrusu...

Iste bunlarda acele ile cektigim kuzucuklarin resimleri...
Kurban bayramina özel o yogunlukta, o kadar acele ile eh ancak bu pasta cikti ortaya.

2 yorum:

  1. vaktiniz hayır olsun arkadaşım,
    pastanın görüntüsü çok güzel fakat katkı maddelerine olan hassasiyetimden ötürü,şeker hamuru,marsvalow gibi şeyleri kullanmıyorum.Çocuklarımızın boğazından geçenlere dikkat etmeliyiz.Jelatin denen maddeyi incelediniz mi? helal üretim yapan firmaların ürünlerini alıyorsanız ne ala,ya değilse??? Hayırlarla kalın...

    YanıtlaSil
  2. Hassasiyetinize cok tesekkür ederim Cahide hanim. Ben de yiyeceklerin ne icerdigine azami dikkat gösterenlerdenim, haklisiniz cocuklarimizin bogazindan neler gectiginden bizler sorumluyuz sonucta. Inanin seker hamurunu helal bir sekilde nasil elde edebilirim diye arastirmadigim yer kalmadi. En sonunda bir önceki tarifte bahsettigim marshmallow´lari buldum, cünkü icindeki jelatin baliktan üretilmis. Böylelikle ben de artik hep bu ürünü kullanmaya basladim.
    Beni uyardiginiz icin size tekrar tesekkür ediyorum arkadasim.
    Siz de hayirla kalin efendim.

    YanıtlaSil